رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دیدن فیلم‌های ایراد‌های داوران و کمک داوران به حداقل برسد.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم اختتامیه کلاس توجیهی داوران در آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال با حضور رئیس فدراسیون، اعضای کمیته و دپارتمان داوری برگزار شد.
 
در ابتدای مراسم فریدون اصفهانیان-رئیس کمیته داوران پس از خیرمقدم به علی کفاشیان گفت: از رئیس فدراسیون متشکریم که با توجه به مشغله‌های فراوانی که داشت به مراسم اختتامیه کلاس توجیهی آمد.
 
وی ادامه داد: در این دوره از کلاس توجیهی 100 داور و کمک داور لیگ برتری حضور داشتند و کمیته داوران با مشارکت دپارتمان این کلاس را برگزار کرد که کارگاه‌های خوبی هم در آن برگزار شد و امیدواریم پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دیدن فیلم‌های ایراد‌های داوران و کمک داوران به حداقل برسد.
 
اصفهانیان در پایان گفت:برگزاری چنین دوره‌ها و کلاس‌هایی با حمایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باعث می‌شود تا داوران اشتباهات‌شان کاهش پیدا کند و داوران جوان شکوفا شوند و در کل قضاوت داوران بهتر از قبل شود که به نفع جامعه داوری است.
/2759/